Når der er generalforsamling, vil den, som ligger nr. 1 på ranglisten få overrakt præmie, ligesom de øvrige ranglister.

Der står en mappe i reolen ved toilettet. I skal tage en seddel fra mappen og notere Jeres navn på og krydse af/sætte en streg, når I har udført en opgave.
Marlene tager hver måned sedlerne ud af mappen, I skal derfor lave en ny seddel hver måned.

Ranglisten træder i kraft 2. april 2018.

Det er kun medlemmer af BELS, som kan deltage og samle point til Frivilligranglisten, men forældre, kæreste, bedsteforældre eller andet familie er meget velkommen til at samle point for medlemmet.

Her ses hvor mange point de forskellige ting giver. Der tages dog forbehold for løbende justeringer, hvis noget ikke giver helt mening når vi først er kommet i gang.